منتديات الطير الحوام منتديات علمية دينية هوايات وطبيعة رياضية ثقافية فنية اجتماعية أدبية تجمع كل علوم وشؤن الحياة وتحثكم على البحث بها
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم

شاطر
 

 استفتاءالى السيدات والبنات

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شريف
عضو فضى
عضو فضى
شريف

ذكر
الثور
الكلب
عدد الرسائل : 229
تاريخ الميلاد : 21/05/1982
العمر : 37
الموقع : حاليا فى جده
العمل/الترفيه : مدرس تربيه فنيه الهوايه الرسم والخط العربى
المزاج : الحلم والصبر الى حد ماهذا قبل الغضب
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 03, 2010 10:25 am

flower استفتاء flower
المواقف هى التى تولد الافكار
حدث لى موقف زات مره ان حضرت سيده علمت بخبر زواج زوجها عليها
فاخزت تصرخ وتبكى وتدعو عليه وتتمنى موته وقالت بالحر لواحد
يريته كان مات احسن ما يتزوج عليا
وهذا ايضا كان راى السيدات الموجودات فى هذا الموقف
الموت والهلاك للرجل افضل من ان يتزوج عليها
فاردت انى تشاركونى الاستفتاء هذا وهو
هل
ا-اهون عليكى ان يقال لكى زوجكى مات
ام
2- يقال لكى زوجك تزوج عليكى
flower شريف flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
عدد الرسائل : 462
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمر : 32
الموقع : http://alhoam.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 03, 2010 10:32 am

ياشريف شكلك هتجبلنا الضرب من البنات والسيدات نصيحه قفل على الموضوع ده لحسن يقولوا اننا بنشجع ازواجهم واحبابهم على الزواج ونبقى عملنا فتنه نسائية هههههههههههههههه انا مش ليا دعوه لو انضربت مش تستنجد بيا ماشى سلام بقى اجرى اخد ساتر




استفتاءالى السيدات والبنات Spxima10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alhoam.ahlamontada.net
شريف
عضو فضى
عضو فضى
شريف

ذكر
الثور
الكلب
عدد الرسائل : 229
تاريخ الميلاد : 21/05/1982
العمر : 37
الموقع : حاليا فى جده
العمل/الترفيه : مدرس تربيه فنيه الهوايه الرسم والخط العربى
المزاج : الحلم والصبر الى حد ماهذا قبل الغضب
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 03, 2010 11:22 am

هههههههههههههههههههههههه طير يا حوام شكرا على مرورك الجميل وخفه دمك فى التعليق على الموضوع اكيدهتديله اهميه كبيره بس على فكره انا مش ضد السيدات بالعكس حبيت استفيد....واوصل رساله للرجال قد ايه هما بيجرحو الست لما بيتزوجو عليها بس بطريق غير مباشر......وعلى العموم الحرص واجب اخت ساتر حاهاجر الى سباء وابعت اخبارى مع.... الطير الحوام..... شكر ا على مرورك
santa شريف santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbasha
عضو جديد
عضو جديد
elbasha

ذكر
الحمل
التِنِّين
عدد الرسائل : 27
تاريخ الميلاد : 16/04/1988
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين يناير 04, 2010 7:04 am

كل واحدة هتقولك اكييييد يموت بس لو جيت للواقع هتلاقى انهم هيزعلوا لو اتجوز عليها و هتزعل اكتر و اكتر لو مااااات دا لو كانت بتحبه .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف
عضو فضى
عضو فضى
شريف

ذكر
الثور
الكلب
عدد الرسائل : 229
تاريخ الميلاد : 21/05/1982
العمر : 37
الموقع : حاليا فى جده
العمل/الترفيه : مدرس تربيه فنيه الهوايه الرسم والخط العربى
المزاج : الحلم والصبر الى حد ماهذا قبل الغضب
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين يناير 04, 2010 11:32 am

رفقا بالقوارير .......لما بيحبو بيحبو باخلاص وقلبهم كبير بس مشعارف على قد الحب ممكن يتحول كره ولا
لا ....حتى الان مفيش وحده خدت قرار يموت ولا يتزوج.....ننتظر المزيد يا باشا وشكرا على المرور
santa شريف santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Quiet
عضو جديد
عضو جديد
Quiet

انثى
الجدي
النمر
عدد الرسائل : 4
تاريخ الميلاد : 17/01/1987
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 31/01/2010

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 2:49 pm

أسفه بس الاجابه لاتحتاج الى خيار واحد

انا اختار (1) عندما احس انى لم أقصر
وأختار (2) عندما اكون انا السبب فى هذا التصرف

king أفعالى لا يحددها غيرى king
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
عدد الرسائل : 462
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمر : 32
الموقع : http://alhoam.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 2:54 pm

رد جميل يا Quiet اولا اهلا بيكى معنا ثانيا تهربتى من الاجابه باسلوب شيك بس هنرجع ونسالك تانى هى ايه اجابتك تحبى جوزك يموت ولا يتجوز عليكى




استفتاءالى السيدات والبنات Spxima10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alhoam.ahlamontada.net
Quiet
عضو جديد
عضو جديد
Quiet

انثى
الجدي
النمر
عدد الرسائل : 4
تاريخ الميلاد : 17/01/1987
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 31/01/2010

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 3:02 pm

هههههههههههههههههههههه



اوك اختار انه يتزوج علي بس لن اسامحه ولن أصدقة بعد ما حدث cherry
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
عدد الرسائل : 462
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمر : 32
الموقع : http://alhoam.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 3:07 pm

هههههههههههههه
شكرا لتفاعلك واجابتك التى احس فيها انها ذات نوع من المجالمه
معقوله هتختارى انه يتجوز
ده المثل بيقول ادخله المقبره ولا .......... انتم عرفين الباقى ههههههههه
المهم شكرا لتفاعلك




استفتاءالى السيدات والبنات Spxima10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alhoam.ahlamontada.net
Quiet
عضو جديد
عضو جديد
Quiet

انثى
الجدي
النمر
عدد الرسائل : 4
تاريخ الميلاد : 17/01/1987
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 31/01/2010

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 3:22 pm

انا اللى شاكره على الاستقبال وعلى التشجيع على المشاركه
يمكن عندك حق لانى مشوفتش التجربه ديه قدامى ولا ظروفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف
عضو فضى
عضو فضى
شريف

ذكر
الثور
الكلب
عدد الرسائل : 229
تاريخ الميلاد : 21/05/1982
العمر : 37
الموقع : حاليا فى جده
العمل/الترفيه : مدرس تربيه فنيه الهوايه الرسم والخط العربى
المزاج : الحلم والصبر الى حد ماهذا قبل الغضب
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين فبراير 01, 2010 11:02 am

بجد بجد الصراحه جميله
والاقتناع بالاصلح اجمل واجمل بس ياترى
هل تستطيع الزوجه انت تعترف لنفسها ان كانت هة مخطئه ام لا
وهل كل حالات الزواج تحتاج ان تكون الزوجه مقصره؟
كثير من الرجال يتزوجو لانهم يعجبون بالزوجه الثانيه
وايضا يحتفظون بحبهم للاولى
فان كان الزواج لمجرد انه عايز تتزوج من الثانيه
هنا نخيرك تختارى اى الامرين

تسمعى خبر وفاته ولا خبر زواجه


متشكر على المتابعه والتواصل


santa شريف santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس
عضو فضى
عضو فضى
همس

انثى
الثور
القط
عدد الرسائل : 228
تاريخ الميلاد : 18/05/1987
العمر : 32
العمل/الترفيه : ست بيت جامدة موت
المزاج : زى موج البحر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء فبراير 03, 2010 12:10 pm

والله الموضوع دا فية كلام كتير والشرع محلل 4 زيجات

بس فى اوقات الزوجة الواحدة بتكون بالاربعة بس بردوا فى حلات الزوجة

هى الى تختار لزوجها زوجة تانية يعنى فى يقبل الزواج
وفى لا وعلى حسب الظروف والوضع وكل واحد مش عارف

ظروف التانى اية والله اعلم


همس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
عدد الرسائل : 462
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمر : 32
الموقع : http://alhoam.ahlamontada.net
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالخميس فبراير 04, 2010 7:42 am

ياهمس ياعسل جاوبى وخلاص على الراجل بلاش لف ولا دوران ههههههههه هتوافقى انك تختارى انه يموت ولا يتجوز
عاوزين رايك مش تفكير




استفتاءالى السيدات والبنات Spxima10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alhoam.ahlamontada.net
شريف
عضو فضى
عضو فضى
شريف

ذكر
الثور
الكلب
عدد الرسائل : 229
تاريخ الميلاد : 21/05/1982
العمر : 37
الموقع : حاليا فى جده
العمل/الترفيه : مدرس تربيه فنيه الهوايه الرسم والخط العربى
المزاج : الحلم والصبر الى حد ماهذا قبل الغضب
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

استفتاءالى السيدات والبنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاءالى السيدات والبنات   استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالخميس فبراير 04, 2010 1:32 pm

....همس.......


بجد ليكى حق تحتارى


حسيت بحيره كبيره فى رايك


وعدم استقرار على اجابه محدده


لان ده يعتبر كيان البيت والاسره والحياه كلها


وعلى العموم اتمنا من الله انك متعيشيش الظرف ده ابدا


بس ياريت تفكرى مره تانيه فى اجابه اضفها للاستفتاء ومتشكر جدا


على المرور الرائع والمميز





santa شريف santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
استفتاءالى السيدات والبنات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الطير الحوام :: المنتديات العامة :: قسم الحوار والمنقاشات-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» الحب لمن يكون
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:43 pm من طرف احمد المصري

» مبادئ اساسية لمشروع تربية النحل
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:38 pm من طرف احمد المصري

» المتسلقات أنواعها و توصيفها و استخدتمها
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:36 pm من طرف احمد المصري

» ويبقى الحب
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:19 am من طرف احمد المصري

» نباتات زينه وتنسيق حدائق فى كتاب
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:16 am من طرف احمد المصري

» أسأل ونحن نجيب
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:11 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية توقع مذكرة تفاهم مع إدارة برنامج نماء العلمي – المملكة العربية السعودية
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:09 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية: الأهداف والقيم
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:09 am من طرف احمد المصري

» رسايل موبيل للاصحابك
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 10, 2016 5:54 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية والانتشار العالمي
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:59 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية توقع مذكرة تفاهم ثنائية مع كلية الأفق للعلوم والتكنولوجيا بالسودان
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:48 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية تنال عضوية رابطة الجامعات الإسلامية
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:44 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية تُقر دليل القياس والتقويم بإصداره الثاني 2015م
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:38 pm من طرف عبد الكبير

» مشاركة جامعة المدينة العالمية في ندوة حلول توزيع الزكاة
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:33 pm من طرف عبد الكبير

» أهداف الإدارة التقنية بجامعة المدينة العالمية بماليزيا
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:29 pm من طرف عبد الكبير

» تنوع جنسيات طلبة جامعة المدينة العالمية يوصل صوتها ورسالتها عبر الآفاق
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:20 pm من طرف عبد الكبير

» بحث أوجه التعاون بين جامعة المدينة وكلية سي يو شا التقنية
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:19 pm من طرف عبد الكبير

» بشرى سارة لطالب العلم
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2016 5:11 am من طرف hafidelazzabi

» بشرى سارة لطالب العلم
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2016 5:09 am من طرف hafidelazzabi

» بشرى سارة لطالب العلم
استفتاءالى السيدات والبنات Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2016 5:07 am من طرف hafidelazzabi

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الطير الحوام
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
شريف
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
همس
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
احمد المصري
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
بوسى كات
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
hafidelazzabi
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
عبد الكبير
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
لقاء قريب
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
ورده الندى
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 
elbasha
استفتاءالى السيدات والبنات Vote_rcapاستفتاءالى السيدات والبنات Voting_barاستفتاءالى السيدات والبنات Vote_lcap 


جميع الحقوق محفوظة لـ{منتديات الطير الحوام}
Powered by phpBB2 ®http://alhoam.ahlamontada.net حقوق الطبع والنشر©2011 -2008