الطير الحوام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الطير الحوام منتديات علمية دينية هوايات وطبيعة رياضية ثقافية فنية اجتماعية أدبية تجمع كل علوم وشؤن الحياة وتحثكم على البحث بها

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب

انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Empty
مُساهمةموضوع: انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف   انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 4:04 pm

أغنية انا مش خرونج

من تاليف ايمن بهجت قمر
و غناء ابو الليف

كلمات الاغنيه

بتحبنى ... لا اشك ... مين دول اللي علي الفيس بوك

لو مشلتيش العيال دى ... عليك هزق ....

وانااااااااااااااا

انا مش خرونج ... لا .... لا .... لا .... انا كنج كونج .

.. ده انا ولا رابط ايدى بلعب بنج بونج ....

مش ابن هانم ولا ابن لورد اتفضلي ادى الباسورد

ده انا اراجوز متربي في سيرك مش عيل كاورك ....
وانااااااااااااااا
انا مش خرونج ... لا .... لا .... لا .... انا كنج كونج

... ده انا ولا رابط ايدى بلعب بنج بونج ....

الان تحميل الاغنيه

afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro

اكتب رد ليظهر الرابط
https://alhoam.ahlamontada.net
همس
عضو فضى
عضو فضى
همس

انثى
الثور
القط
تاريخ الميلاد : 18/05/1987
العمل/الترفيه : ست بيت جامدة موت
المزاج : زى موج البحر

مُساهمةموضوع: رد: انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف   انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 3:23 pm

الكلمات جااااااامدة موت

تحفة تسلم يدك

يا سعادت المدير
احمد المصري
عضو برونزى
عضو برونزى
احمد المصري

ذكر
الجوزاء
القرد
تاريخ الميلاد : 07/06/1980
العمل/الترفيه : رئيس قسم بشركة كابلات
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف   انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 9:21 am

سمعتها
اغنيه معبره عن الواقع
تهبط بمستوى الغناء العربي الى مستويات اقل
ولا عزاء لمحبي الفن الأصيل
الطير الحوام
(Admin)المدير العام
(Admin)المدير العام
الطير الحوام

ذكر
القوس
النمر
تاريخ الميلاد : 15/12/1986
العمل/الترفيه : بكالريوس علوم زراعيه/قسم الانتاج الحيوانى/ دورات فى ادارة وانشاء مزارع الارانب والماشية والاسماك/الترفيه تربية معظم انواع الطيور والحيواانات وعاشق للصيد البرى والبحرى وبالصقور وتدريب الحيوانات
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف   انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 5:29 pm

والله يا احمد هى فعلا معبرة عن الواقع الى كل الشباب عيشاه وبتتكلم بلغتهم اماعن عزائك لمحبى الفن الاصيل ليه تعزيهم بل تهنيهم فى حالة اذا كانوا لسا بيسمعوا الفن الاصيل
https://alhoam.ahlamontada.net
د محمد سردار
عضو جديد
عضو جديد
د محمد سردار

ذكر
السمك
النمر
تاريخ الميلاد : 23/02/1950

مُساهمةموضوع: رد: انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف   انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالثلاثاء مايو 08, 2012 10:00 am

لا بأس يالفن الذي يعكس حالنا

انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا البوم نادر ابو الليف Vol.1 2010 سي دي كواليتي كامل والكمال لله وحده

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الطير الحوام :: منتديات الأغاني والكليبات :: قسم الأغاني والكليبات العربية-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» الجرار الزراعى1957 IH 350 Utility Tractor
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2021 1:52 am من طرف احمد المصري

» الحب لمن يكون
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:43 pm من طرف احمد المصري

» مبادئ اساسية لمشروع تربية النحل
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:38 pm من طرف احمد المصري

» المتسلقات أنواعها و توصيفها و استخدتمها
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالسبت نوفمبر 10, 2018 11:36 pm من طرف احمد المصري

» ويبقى الحب
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:19 am من طرف احمد المصري

» نباتات زينه وتنسيق حدائق فى كتاب
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:16 am من طرف احمد المصري

» أسأل ونحن نجيب
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:11 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية توقع مذكرة تفاهم مع إدارة برنامج نماء العلمي – المملكة العربية السعودية
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:09 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية: الأهداف والقيم
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 18, 2017 2:09 am من طرف احمد المصري

» رسايل موبيل للاصحابك
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالسبت سبتمبر 10, 2016 5:54 am من طرف احمد المصري

» جامعة المدينة العالمية والانتشار العالمي
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:59 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية توقع مذكرة تفاهم ثنائية مع كلية الأفق للعلوم والتكنولوجيا بالسودان
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:48 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية تنال عضوية رابطة الجامعات الإسلامية
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:44 pm من طرف عبد الكبير

» جامعة المدينة العالمية تُقر دليل القياس والتقويم بإصداره الثاني 2015م
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:38 pm من طرف عبد الكبير

» مشاركة جامعة المدينة العالمية في ندوة حلول توزيع الزكاة
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:33 pm من طرف عبد الكبير

» أهداف الإدارة التقنية بجامعة المدينة العالمية بماليزيا
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:29 pm من طرف عبد الكبير

» تنوع جنسيات طلبة جامعة المدينة العالمية يوصل صوتها ورسالتها عبر الآفاق
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:20 pm من طرف عبد الكبير

» بحث أوجه التعاون بين جامعة المدينة وكلية سي يو شا التقنية
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالأربعاء يناير 27, 2016 1:19 pm من طرف عبد الكبير

» بشرى سارة لطالب العلم
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2016 5:11 am من طرف hafidelazzabi

» بشرى سارة لطالب العلم
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2016 5:09 am من طرف hafidelazzabi

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الطير الحوام
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Vote_rcapانا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Voting_barانا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Vote_lcap 
شريف
انا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Vote_rcapانا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Voting_barانا مش خرنج لا انا كنج كونج ابو الليف Vote_lcap 
همس
احمد المصري
بوسى كات
hafidelazzabi
عبد الكبير
لقاء قريب
ورده الندى
elbasha

جميع الحقوق محفوظة لـ{منتديات الطير الحوام}